söndag 29 mars 2009

packat.


Då va det snart dax att flyga ner till skåne igen då.Har varit hjälpt dom som har hästarna tagit ut dom på morgonen.Gick bara bra mycket snö här i norrland :O kallt va bara att ha på säg vinter jacka viter skor. :S Nu har jag packat min stora väska med dom olika skor jag vill ha med mej sen min stora res väska är packad klart ;P blir för tung igen men behöver ju allt om inte lite där till sen har mamma packat lite gran i lägenheten ska vara klart till den sista april så hon ska pack/städa ut min 1a sen samma sak i sin 3a Kan ju säga hon har då det hon gör ;)Lite svårt för mej komma hem hjälpa inte biligt att åka i mellan heller.Men få se om man kommer ner en helg slutet av månaden eller inte :) snart är det dax för godis.chokladpudding massa dricka kolla på vanveterand ;P eller hur man nu stavar det^^ Men ni får ha en forsatt trevlig helg :) kram

2 kommentarer:

Ullis sa...

Verkar ha packat ordentligt. önskar dig lycka till. Hälsa till mamma att hon är en jättesnäll mammas som även flytstädar din lgh, (när hon har ont i nacke och axlar.) Kram till er.

Mona sa...

Vilken tur du har som har en sån snäll mamma.....;-)
Lycka till på din nya hemort..
Kramarunwing