fredag 15 maj 2009

senste


Ja du det har hänt så sjukt mycket sen föra gången jag va inne på min blogg uppdatera lite smått.Jag har slutat på karupslund.Blivit Sambo.skaffat en bäbis.Ja vad mer kan man säga allt känns som en lättnad.Min kropp min själ mitt allt sa i från.Så nu ska jag söka nytt jobb här i simrishamn.Känns verkligen som jag kommer fixa allt.Börja om på nytt behöver värkligen det.alla kanske tycker jag get upp för tidigt med allt med jobba 27 dagar i månaden mellan 12-13 timmar varje dag det klara ingen mäniska.Med den lönen som inte räker till mat änns.Klart jag älskade stället annars skulle jag inte va kvar så länge.A det va väl lite smått om vad som händer här i skåne.

2 kommentarer:

Mona sa...

Min kära systerdotter!
Vi kan inte alltid tycka att du gör bra saker bara finnas till för dig när du behöver oss. Har du tänkt på att du måste gå med i en arbetslöshetskassa? Hoppas du hittar ett jobb där du nu bor var jag på besök en gång med din morfar. Hoppas du lägger ner din längtan efter han i Nordmaling nu! jag börjar tycka synd om den nyblivna mamman även om det är han som hör av sig så är det mest synd om henne och det lilla barnet. Kram och lycka till från Moster Mona

Ullis sa...

Hos dig händer det verkligen saker. hoppas att du tänker igenom ngt minst 2 gånger innan du hoppar vidare i det spännande livet.Svårt att få arbete i dessa tider. Hoppas allt löser sig för dig. Vad menar du med sambo och babys?
Ja ja. Det är uvudsaken att du är nöjd med vad du gör och behåller din respekt för dig och dina beslut. Kram till dig vännen och lycka till med vad du tar dig för. Vill bara säga en sak. Det är aldrig lätt att ha ett arbete, det kräver mod och styrka.