onsdag 26 augusti 2009

**


i dag kommer jessica till skåne ska hämta henne vid 5 tiden i ysta sen blir det att fara och äta en bit matt.Sen hem packa upp ska försöka tvätta lite.Så klart kolla film äta godis åker till malmö i morgon shoppar med Martin.jesscia. Jag har aldrig någon sin blivit så rörd över att träffa min svär föräldrar någon sin..När jag mattias for hem till hans mamma och pappa efter han hämnta mej på flyget i malmö så heja jag först på salim sen hans pappa sen kommer hans mamma kommer i mot mej börja krama om mej sen stod vi där en liten stund då hör jag hennes grina sen tittar hon på mej börja grina mer krama om mej jätte hår vi står säkert i 10 min hans syster kommer krama om mej kan inte bli mer rörd.Känns underbart att man är här igen den Familjen betyder jätte mycket för mej(L)

2 kommentarer:

Ullis sa...

Familjen är viktig! det är bra tt ha god kontakt med sina svärföräldrar också. ha en trevli Malmöresa. Kram

Mona sa...

Men snyft du glömmer väl inte bort oss??? Och framför allt lilla Goldie :-)Önskar dig all Lycka!!!!Kramar