måndag 18 januari 2010

Uppdatering.




Förstå inte vad som händer med alla bloggare aldrig någon uppdatering här..Ja vart ska man börja föra veckan flög bara i väg jobba två dagar.Va och träna fannie gumman det gick så äckligt bra förutom när vi skulle dit.. Först så slet hon säg i transporten som aldrig händer sen så blev vi stående i en backse så vi fick hjälp att ta oss upp men när vi väl kom fram till ridhuset så gick alllt super bra älskar verkligen den hästen.Vanligt tig lite bilder svårt att ta i ridhuset dåligt ljus.Hon kändes hur fin som helst i benen dagen efter med for red en sväng.fick stå i går men ska ut i dag hela veckan med ska få igång henne helt nu så jag kan kolla om lite tvälingar natta hade hittat en bra så vi få ses^^Just ja dom från jobbet sa att jag kanske ska få en tjänst i början av april den va 99,5% att jag skulle få den den är 27 timmar i veckan.Ulla ska gå på barnledighet så ska ta hennes i så fal så det känns ju bra me

4 kommentarer:

Mona sa...

Vad kul att det går så bra för dig!!!! Ett riktigt tjusigt hopp ekipage :-))
Kramar

kicki sa...

Hej gumman du vet ju att jag har varit i Ånäset. Hjälpt pappa inte litte att ta undan .Men så fina ni är hoppa vill ju Fannie de syns roligt för dig att det går bra nu för er två du vill ju tävla med henne hoppas det går bra med hennes ben nu så ni får prova himmla roligt. Sen Vivanta gumman ochså. Håller tumarna för jobbet

Sjoestroem sa...

Vad kul att det går bra för dig :) Och för Fannie :) hoppas benen håller sig så jag kan hålla tummar för er ;) ha det bra

Ullis sa...

Jag har uppdaterat!!!
Trevlig helg. Kram