tisdag 24 november 2009

Hej välkommen till SKåne.


Dagen har varit väldigt lugn för min del i dag. Städat.varit ut med hundarna.Kollat film massa på datorn lite där till så när mattias sluta for vi och hämnta han på jobbet körde till stallet för att mocka prata massa med anna-kristin.Sen bestämde vi oss för att fara till det där stalllet fråga om ridhuset.Träffa hon som var ägara till stallet.Fråga lite så det var inte så dryt man betala 1 gång per år lätt värt det.Sen börja hon prata om att en av zetterman man skulle komma och hålla träning på annan dagarna i så fal så skulle jag få vara med och träna det gilla ja :)Men inget var klart än hallå den familjen är ju kända ryttare hela högen ju ;)Tanke på att jag är på norrland där dom inte ha någon stor tränare alls så är det ju värsta drömmen att få träna två dagar för mig min tjärna <3Så min dag lunde inte alls bli bättre :D

2 kommentarer:

Ullis sa...

Vad kul för dig med stallet och hästarna. Tänk bara på att om man betalar 1 gång per år får man lägga undan pengar varje månad så man har till årsavgiften, den är oftast en större summa. Lycka till. Kram

Mona sa...

Ett bra råd!