tisdag 1 december 2009

1 Dec


Så där jag nu är jag tillbaka händer ju inte så mycket här på bloggen lite små synd det.Har jobbat i dag gick bara bra mycket göra dock men ska få vara ledig i morgon skönt så mycket att göra.Har varit i stallet ridit fannie i dag hon gick som en klocka gud vad jag älskar den tanten^^Vivanta är utan en sko så kan inte rida henne men i morgon kommer dom nya dojerna på ska bli skönt att få båda ny skoda :) Ska ringa vet boka tid för vac båda hästarna hoppas på tid på fredag :) Sen så fråga natta i går om jag ville följa henne på tävlaing på falstebo på söndag kan det inte bli bättre? :) har alltid villat fara dit nära gång kanske det är jag fannie som ska dit vem vet? Just ja ska flytta hästarna slutet av dec massa strul med nya ägaren för dyr i stall hyra så måste hitta nytt stall så lite panik på den fronten dock,, Men det ska nog fixa säg tro ja :) Tack mamma och mormor och morfar för korten många kramar och pussar från mig.Älsklingen ska baka bullar ikväll få massa främade i morgon ska bli trväligt stora dagen ju ^^ men ha det så bra så länge ska försöka ta nå kort på julgardinerna så du få se mamma kram på er

4 kommentarer:

Ullis sa...

HOPPAS NÄSTA STALL BLIR BRA. Ha en underbar födelsedag i morgon. Grattis! Kram

Mona sa...

Någon fyller år imorgon.. Kram

Tessan. sa...

Ullis- hoppas jag med men nerövs att inte hita nå :O tack :D kram

Tessan. sa...

Mona- aa man gör ju som de^^ kram