onsdag 2 december 2009

20 år i dag :D


Då är man 20 år då hur känns det teresia? Ja du inte så mycket man få gå på bolaget själv det är väl det ända som är bra annars så bli man ju bara äldre mer ansvar :O händer i dag då? Ska snart till stallet och sko hästarna fixa snabbt där sen hem handla till det jag ska baka till ikväll när vi få främande synd att min familj inte kunde vara här bara.. Saknar dom så mycket det gör jätte ont tänka tanden hur många månader det är innan vi ses. Men lägger ut nå bilder sen både på våran lägenhet som mamma vill se med julpyntet sen vad som händer ikväll. Kram på er

2 kommentarer:

Mona sa...

Grattis igen! Visst hade det varit roligt att fira med familjen i Norr men då har du lite roligt att längta till...Hoppas du får världens bästa födelsedag! Kramar

kicki sa...

Nu vill mamma ha kort på de ni gör vad du fick. jag förstår att du länktar hem men det här är inget att länkta till du har fått det så bra där mamma fins kvar och alla andra. Jag Mona kommer snart hälsar på mormor om jag inte kommer före sen en gång till ha de så bra nu sköt om dig kramar.