söndag 28 februari 2010


Ha varit på träning för bengt i dag en jätte bra tränare och ban byggare.Ända jag måste tänka på är ökad galopp att jag alldrig lär mig annars gick det super bra.Man känner säg bara ringrostig tanka på att det nästan är 2 år sen vi hoppa :Ohelt sjukt.Men hoppa en bana på 90cm 1m gick bra tycker ja nu är man anmäld till 2 st tävlingar känns lite pirrig första tävlingen är redan på lördag.Sen lördag där på sen ha jag hittat en klubb tävling helgen där på till vivanta gumman <3 ;P sen ha vi varit i ysta i helgen hade mycket trevligt som vanligt ;P Sem i lördags for vi och mattias familj till Malmö handla mat på en utlänska mat afär det va inte dom som var utläningar utan det var vi^^^funda hel del där faktist. Sen blev det stor middag sen melodifestivalen. Sen luftslottet mycket bra film.Sen ha jag kommit underfund med att den 13 Mars tro jag det va så ha jag varit seriöst sambo med min älskade mattias bot här i skåne känns lite små underligt att man inte ha träffat alla där hemma på så länge saknar dom enormt mycket<3 aja nu är det dax för film innan hundarna ska ut vi nanna sängen kram på er

1 kommentar:

kicki sa...

Vad bra att du får komma i gång med Fannie och dig själv. det här blir nog bra. jag förstår att du länktar efter oss jag länktar efter dig ochså men snart gumman så kommer jag ha en bra dag nu kramar mamma