tisdag 2 februari 2010


Länge sen man uppdatera här men mycket att göra dom senaste dagarna. Massa jobb hela veckan men det är ju bra behöver ju pengar.Just nu kolla jag ut vädret är dåligt om man säger så sjukt dåligt kanske man ska säga.Ska börja träna varje torsdagar med fannie när dom börja men dom ha inte börjat än tanke på vädret allt men snart så är det dax att börja på allvar.Vad mer ska man säga jo just ja vi var på ikea i Lördags handla massa saker känns väldigt bra men 3000kr fattigare eller 1000kr dom andra fick vi tack för julklappen^^ Ska beställa min vagn i morgon hade jag tänkt så man kan börja sätta i gång Vivanta börja kännas som det är dax för det nu det är väl en del där haha men ni få ha det bra kram på er

4 kommentarer:

Mona sa...

Tur att du står stadigt när det stormar :-))Kul med Ikea...Kram

kicki sa...

Hur länge ska jag vänta på telefonen ringer kramar

Ullis sa...

Länge sedan jag skrev till dig. Hoppas allt är bra i skåne och att ni inte snöar bort. Kram från ett snöande Sundsvall

Mona sa...

Hallå det ekar här...vi vill ha lite nyheter...Kramar