lördag 29 november 2008

Lördag.


Dagen blev lite anulunda men det gick ju det med klev upp halv 10 skynda mej upp for till mamma fika^^ ja vet jag ha eget men^^ Sen in till stan for köpte min mikro:D en julklapp åt border^^Sen hem lata mej lite småt sen till stallet och körde det va bara 9minus men seriöst så jävla kallt:S Aja sen pyssla med fannie hennes mugg börja bli mycket finare.Sen hem se hors show riktit bra.Sen till mammas nya lägenhet äta middag.Sen på kvällen va det en kille från malmö som ringde på fanniue han verka jätte sugen på henne så ha skickat över fler bilder få se vad han säger. Blir det tidig morgon för min del i morgon då ska till stallet ta ut hästarna mocka.rida greja på sen hem få hjälp av tomas skriva en cv hittat ett jobb jag är super sugen på både han mamma tycker jag ska söka. Skulle va jätte skönt att ta mej här i från. Aja slut pratat ska försöka dra mej hemåt sova lite men ni få ha det så bra så länge verka va trökt för alla bloggare att skriva nå nu för tiden. ;P puss

1 kommentar:

Sjoestroem sa...

Tack =) ja vi får ta och hitta på något :D skulle vara kul! åka till övik och bada ;) julshowen är på lördag! hoppas du kommer och kollar :D rider samantha och hon är helt galen....
ha det bra kraaam :)