torsdag 20 november 2008

Torsdag.


DÅ va det torsdag igen veckorna flyger i väg inte länge kvar till jul heller.Va i skolan i går gjorde lite svenska.matte.engelska. gick super bra riktit nöjd han med mycket.Kanske få lite betyg i alla fal.Dagen börja med att jag försov mej skulle va kl 10.00 på ersboda på HM prata med chefen där om praktik plats men det gick bara bra ändå.Anna förljde med det känndes skönt med stöd från hennes sida. Hoppas verkligen att jag få vara där i så fal bli det fram till sommaren.Hon sa att dom som ha praktisera om dom sköter säg så kan det bli jobb där framöver.Det känns skönt börja bli lite smått nervös över vad jag ska göra när jag går ut :S när man inte ha så mycket betyg att visa men som tur ha jag Anna hon ha lova att hjälpa mej så jag hade inget att va orolig för hoppas på det.Ska köra mamma till jobbet snart sen stallet nästa ska både hinna köra.rida i dag sen för bi maxi handla lite mat.Börja bli tomnt ^^ Sen skynda säg hem till Glamor^^ Men ni få ha det så bra så länge kramar

Inga kommentarer: