söndag 30 november 2008

Söndag.


Dagen börja med hästarna sen hem ta ett långt varmnt bad sen är man så dum lägger säg i sängen för attt vila det sluta med nåra timmar sömn.Sen gå till mamma kolla hur det går för dom rätt bra hjälpte till lite småt.sen gick jag tomas och mamma gjorde min jobbansökan så nu är det skickad.Hoppas verkligen att jag få det där jobbet skulle förändra mitt liv så sjukt mycket.Sen kolla lite tve sen ringde thomas ba skulle hämnta mej fara till han se film.Men tråkig som jag är så tacka jag nej bestämnde nästa lördag.Nu ha jag äntligen set klart veckans andra avenyn avsnit.Nu ska jag föska ta mej i kragen gå hem sova men ni få ha det så gött

1 kommentar:

kicki sa...

Ja det var trökt på blogg sidan alla värka ha fult upp men i morgon fyller du år vi syns hos mamma kl 8 i morgon bitti. jag älskar dig ochså. mamma