söndag 14 december 2008


Helgen ha varit super hade jätte trevligt med tjejerna i fredags.Tack för allt Lördag så va man sjukt sliten blev inte mycket gjort.sen i dag så blev det en skönt sovmorgon sen på maxi stor handla massa mat till lägenheten.sen till stallet körde vivanta gick bara bra.sen hem äta jätte god middag som mamma bjöd på tack mammsen.Just ja va köpte en jätte fin jul blomma till mormor.morfar som tack för hjälpen med goldie och god jul.sen ha man varit mycket flitig städat.tvättat massa där till snart kommer julgranen in ska bli jätte mysigt aja ska krypa ner i sängen så man orka upp till praktiken sista veckan innan lovet.Längtar verkligen ska snart dra jag till malmö nåra dagar under lovet ska bli så kul.Snart far jag och mamma till stockholm för att shopa bara hon jag kan inte bli bättre ^^ älskar dej mamma

1 kommentar:

Mona sa...

Tack för att du ringde till mig,,även om jag inte kunde göra så mycket...men du hade väl trevligt med Obbola killarna*L*
kram/moster