söndag 21 december 2008

Helgen


Fredag.

Börja med en lugn tur ner till stan med mamma och jesscia handla nåra julklappar handla mat på maxi.Hade bjudit Mormor.morfar på middag.Sen for jag jesscia sola på teg brände mej hur mycket som helst ser ut som en pepparkaka.Sen vidare till stallet för att ta in hästarna för kvällen.sen hem göra säg klar för utgång blev corona.Va så mycket folk där så man kunde knappt röra säg där inne va helt sjukt men hade en underbar kväll.Tack



Lördag.

dagen va väl inte den bästa vakna upp hos kusin dan ringde jesscia fråga vart hon va då va hon hemma hos mej. hon ville hem till mej sova min säng.Första jag sa innan hon gick spy inte i min säng.När jag ringde henne på morgonen vad tro du hon hade gjort? så klart hade hon spyt i sängen :SGumman då dålig va hon så jag börja vadra hemåt kännde mej sjukt sliten.Blev nån drink för mycket ;S sen hem sova nåra timmar till sen till stallet skynda säg mocka åter hem sova ett tag innan mormor morfar kommer på middag.Mycket gott va det tackos mumms kvällen blev det sova till dansbandskapen.Annars va kvällen super lungn för våran del.


Söndag.

Klev upp sjuk kliva upp klä säg dra säg till stallet för att ta ut alla hästar och göra klart för dagen.Sen hem ducsha kolla lite på internet sen körde man kusin hans kompis till holmsund för dom skulle ha pizza.Sen hem fika god fika hos mormor med mamma goldie sen hem kolla när mamma kläde julgranen hennes fin blev den sen middag.Sen hem städa lite småt tvätta en hel del.Sen massa tve kollande nu funderar jag att gå ut med goldie en sväng Snöra ju ut :D mycket snö kanske blir en fin vit jul i år :)Just ja dra till hemavan med flickorna firar nyår där ska bli så himmla kul dra den 28 dec kommer hem den 3 jan :)


Men ni få ha det så bra så läånge tack för alla komentarer är dålig på att svara :S

2 kommentarer:

Ullis sa...

Verkar ha haft det fullt upp i helgen. Hoppas ni får en trevlig julhelg. Säg åt mamma att använda ditt internet så hon kan uppdatera sin blogg. Ni bor väl nära varandra. Ha det så bra. Och var försiktig med solariet. Du kan få riktiga brännskador. Smörj in dig ordentligt.
Kram

Mona sa...

Spya i din säng?? det är ju jävligt äckligt där skulle jag aldrig kunna sova efter en sån grej....Nog vet jag att ni kan roa er (hm)Vi synes imorgon...kramiz