onsdag 10 december 2008

Onsdag.


Nu va det ett himmla bra tag sen man skrev 1 rad eller 2 rader men ska ta tag i saken nu hade jag tänkt.Ja då va det onsdag igen skola nästan hela dagen börja kännas bra att va i skolan igen sen är det ju bara 1 gång i veckan det måste jag ju klara av annars kommer jag väl ingen vart med mitt så kallade liv.Vivanta blev jätte snygg nu när hon är rakad fin.Då fick jag höra att pappa hade lagat min gammal rak maskin så nu är det fannie som ska få äran att bli naken hon med^^det gå jätte bra på HM mycket att ta fram i affären nu innan jul.Hittat mycket fina saker men måste ta det lungnt med hanlandet ett tag nu.Snart va det lov då tro till och med att det är sista veckan nästa vecka? om jag inte ha helt fel :S Ska bli skönt att få va ledig mysa med hästarna. Men ska ta krypa ner och sova nåra timmar ni få ha det så bra tack ännu en gång för komentarer allt. Ska försöka svara på dom ha det så bra kram från oss i obbola!

2 kommentarer:

Ullis sa...

Ahha! du fick arbete på HM butiken som du hade sökt. Nu förstår jag. Vad kul att arbeta där.:) Ha det så bra med Hästarna. Kram Lill moster

Reggan sa...

Hej Tessan! Säg åt dina bröder att börja Blogga också...ska försöka "slipa" mina också...Ha det gott!!! Kram Reggan