måndag 15 juni 2009

Måndag.


Dagen blev okej :) klev upp vid 9 tiden gick ut med hundarna.Sen in i duschen sen kläde men sen drog jag ner till stan på arbetförmedlingen igen fixa mer papper lite där till ska dit igen lämna mitt betyg från HM innan den 25.Sen gick jag tina och nilla till fiket åt en stor macka prata massa strunt.Sen följde jag tina till lassa.Sen till sos där hände det inte så mycket fick papper dit jag ska ringa i morgon bestämma möta.Sen hem till mattias kolla lite tve sen sov en liten stund.Sen kom Emil.Jonna prata lite spela m.m sen for vi till jonna prata med hennes mamma om jag fick ha min häst på sommarbet hos dom det gick super bra så nu ska vi bara prata med gubben där hon ska stå bara så nu är det 99% säkert att jag Mattias ta med oss fannie när vi åker hem från norrland kan det bli bättre?Ha saknar hästar så sjukt mycket.Men nu ska jag gå ut med hundarna innan sängen kallar på mej god natt

1 kommentar:

Mona sa...

Låter som rena semestern :-)Kram kram