söndag 14 juni 2009

Söndag.


söndagen ha varit enormnt lungn här rätt okej väder. Vakna fem i 12 ringde mamma prata ca 30 min sen ringde jag pappa prata 1 timme bestämde att jag ska hämnta Hästarna på fredag när vi kommer till norrland.Ska ha dom där tills allt är fixat klart :) ska ändå bli super kul att va där över 1 vecka med Älsklingen.Sen ha Frans Mattias spelat data spela hela dagen själv ha jag kollat på tve sovit diskat laggat middag.Sen blev det film (vi hade i alla fal tur med vädret igen)Nu är Emil och jonna här kolla vi på nån gam film dricker coola äter godis :Di morgon ska jag till arbetförmedlingen igen prata m.m sen ska jag försöka ta mej till fiket köpa en god bagget :)ta lite fina bilder :) sen tvätta en del städa :) så jag ha nog det jag gör i morgon :)

2 kommentarer:

kicki sa...

Var filmen bra. den skulle jag vilja se . Hoppas det går bra nu i dag vi syns snart kram på er

Ullis sa...

En vanlig söndag alltså. Vi var på bio också i går. Mycket folk och spöregn.