onsdag 14 januari 2009


Dagen ha inte varit det bästa ha inte sovit något i natt.Börja bli dålig igen så inge snabb jobb med vivanta heller med fick hon skod i dag i alla fal.Ska va hemma resten av veckan palla inte va bland folk hosta nästan svima av känns inte så nice.Kollat i den nya JOTEX jag ba hitta super snygga gardiner som jag bara MÅSTE beställa älskar dom dom är bara så fina.Passande kudar till kan det bli bättre? jo att jag få nån av lägenheterna jag ha ställt mej på i stan.Då skulle jag må super.




aja ni få ha en super kväll ^^

3 kommentarer:

Mona sa...

Hej Tesse nessan! Jag såg också dom gardinerna blir skitsnyggt hemma hos dig! Så du vill flytta ifrån vilda Obbola...Kramiz

Reggan sa...

Har också sett dem där gardinerna, jättesnygga! Hoppas det är bra än om du nu är förkyld..Krya på dig! Kram på dig!!!

kicki sa...

Flytta var en bra tanke då kanse mamma får någon ro för här är det då ingen.ps Men jag älskar ju dig en då det vet du ju.kram