måndag 12 januari 2009


Vad ska man säga en super helg ha det varit.Tack killar ni gör min helg hade super trevligt mycket nytt folk att träffa.Börja bli ganska bra nu hosta inte lika mycket tro febern ha gått ner.Ha börjat sätta i gång Vivanta efter ca 3 veckor vila över jul nyår riktit skönt för oss båda så nu börja vi igen.Få veta i veckan om jag ha klarat B-tränar hoppas verkligen det skulle va super att få träna sina egna hästar.Hoppas på ett till tillskott i sommar^^Goldie gumman ha hunnit fylla 1 år nu börja bli stora damen känns som i går när jag hämnta henne.Första dagen på HM i dag nu ha man fåt börja va på kosmetik mycket intresant att inte bara lära säg om kläder utan om kropp själ!Ska försöka ta mej i kragen nu göra min lunch till i morgon ska upp tidigt och köra mamma till jobbet hinna till stallet och mocka innan jag börja kl 10.00 Men ni få ha det super.Kram på er alla

1 kommentar:

Mona sa...

Du har i alla fall lite tid att blogga.....Kram