måndag 19 januari 2009


Ja då va det måndag tro det är värsta dagen på hela veckan ingen HM blev det heller ligger här hemma hostar ha ont i halsen jag vänta till onsdag om inget händer då ringer jag läkaren.Vad ha dagen annars ärbjudit? sov till halv sju körde mamma till jobbet sen fort hem fika hede på en beck film somna efter den mamma ringde vekte mej kl 12 klev upp åt min pölsa gott va de :) sen skynda säg till stallet för att köra lite surra med folket där.Sen fara hämnta mamma sen ÖB nästa köpte ca 2kilo tvätt medel två flasker sjöljmedel.Sen for vi köpte en hel del foder så nu hoppas jag att vi klara oss till nästa månad.Sen Bjöd jag mamma på middag på jannis gott va det mumms mamma tyckte dock det va rätt mycket kladigt.Sen hem gick ut med goldie gumman älskar dej^^ sen hem göra det roligaste som finns på denna jord Betalla massa räkningar..... Ja så nu är det ynka 300kr kvar ska försöka köpa hem lite små saker till kylen som mjölk.macker.pålägg.fil m.m så ja snart är allt slut! Men livet är väl inte så lätt som man tro vad skulle jag göra om jag inte hade dom jag älskade mäst?Sen tvätta jag 2 maskiner skönt sen hem sitta lite på datorn.Sen va det ba klä på säg köra kusin till stan så han fick i säg lite i magen.Ja så nu är man hemma funderar på att kolla lite på 1 av min 3 nya beck jag köpte i dag ^^Så nu ha jag med fåt pratat av mej lite :d MEN HA DTE SÅ BRA PUSS HEJ

3 kommentarer:

Mona sa...

Varför blir du inte frisk? ge dig iväg till doktorn nu...kram

kicki sa...

gumman. sötnos

Ullis sa...

Din dag var allt utom vila som din kropp behöver! Ta det lugn ett helt dygn och sätt på varma strumpor och drick te. Nu så! nu har lill moster talat, gör som hon säger!!!!! Hi hi. Krya på dig!