söndag 18 januari 2009


Söndag.

Ja vad säger man försov mej dock i morse inte förvånad om jag säger så sov ca 2 timmar i natt.Ha sjukt mycket att tänka på känns som jag ska gå i bitar just nu det är verkligen ingen bra början på det nya året för min del.Stallet blev gjort i snabb fart for hem gjorde frukost tog täcke.kude käka i soffan drog fram en beck film kan verkligen inte få nog av dom.Sen vakna jag igen vid 3 tiden gick över till mamma kolla lite dator tve ha lite mer kanaler där.sen blev det middag där för min del med planera hur våran morgon dag ska va båda ska upp jobba sen klart och fara köpa foder.massa tvätt medel behöv verkligen tvätta sen inte minst fara och köpa kycklingrulle :D Va bara tvungen att bjuda mamma ska hon få smaka på något hon alldrig glömmer.Ha just gjort klart min lunch till i morgon kocken själv gjorde potatis.röbetor.pölsa Mums ^^Ni få ha det sjukt bra (L)

3 kommentarer:

kicki sa...

Ja det där såg gott ut jag tror att jag tar din lunch

Ullis sa...

Jag älskar pölsa! Hoppas du mår bättre i hostan. Kram

Mona sa...

Pölsa har jag inte ätit på kanske fem år,,bjud mig nästa gång jag är i Umeå,,snälla