onsdag 7 januari 2009

Hemma igen.


Då va man hemma igen eller kom hem den 2 jan super vecka i fjällen kan jag lova kunde inte bli bättre.Tack för alla super fina kvällar,fester M.M då taggar vi flickor till nästa år tog sjukt mycket kort när jag va där så orka inte lägga upp nåra^^Men kvällen man kom hem så drog jag och jesscia till olles för första gången va mycket trevligt där blir nog hänga där i stället för x3m^^ sen blev man liggande i värsta inflensan börja känna mej något bättre men långt i från.Sen så kan man inte sova på netterna i den här kalla hålan ingen jävla värme i hela huset tro min lägnhet är kallast.Nu sitter man under filten ska kolla lite i nya HM katalogen.Snart dra man till stockholm längtar så himmla mycket. Ska bli så underbart shopa loss lite.Hoppas alla haft en super nyår ^^

3 kommentarer:

Ullis sa...

Läs mammas blogg om värmekomentarer från mig. Roligt att åka iväg till Stockholm, hoppas ni får kul där. Kram

kicki sa...

Hej gumman hoppas du mår bättre i morgon god natti nu

Mona sa...

Lyckligtvis är ni hemma och välbehållna (hm) Kram