torsdag 19 februari 2009

Beroende


ja du veckan är snart över igen det är som dagarna springer i från en snart är det studenten som gäller.Känns faktist inge vidare vad ska man göra efter? är lite små sugen att fara utomlans jobba i ett hopp stall ha hitta två st jätte fina.Men min eng suger verkligen är jag ju rätt så feg av mej sen två hästar.Ja eller kanske bara 1 :(Praktiken går super kan snart HM inan utan till hehe ne ha fåt mycket snyggt som gäller i sommar.Känner hur det kliar i mina fingrar^^Just ja tack för komentarer är dålig på det själv... eller svara Förlåt...Ha fåt ett beroende ha kollat om om igen måste köpa dom sista filmerna med ska beställa dom så fort jag få en slant över^^ aja ska börja stänga ner den här saken. kolla lite på tve med mammi blir att låna hennes soffa i natt^^ ska ändå upp tidigt köra aja ha det så bra kam på er alla

3 kommentarer:

Mona sa...

Hej Tessan!

Måste stallet ligga i England om du nu är dålig i Engelska? klart att du får ju träna upp engelskan om du reser dit. Annars fanns det jobb i Sverige, Norge ,Finland vad väntar du på ???? HM finns kvar men ung är du bara en gång.
Sköt om dig i helgen!

Ullis sa...

Varför är min kommentar borttagen från förra inlägget? Sedan var it svar borta oxå.
Vore roligt om du gav ngn kommentar när du är inne och läser. Ha en trevlig helg.
Kram

Mona sa...

Hej Tessan!

När du vill svara på våra kommentarer svarar du bara på samma sätt som du gör när du skriver hos oss på våra sidor. Du går till ditt eget inlägg där står det lämna en kommentar.

När du läser hos oss andra skriver du på lämna en kommentar.

Hoppas jag har förklarat så att du förstår för det var väl det här du undrade om? Kram