torsdag 12 februari 2009

Underbart!


Kan bara säga underbart jag och mamma fick lägenheten på ersboda får flytta in den 1/5 så nu ska jag mamma bo ihop igen få vi se hur det går.Men söker för fullt men super svårt att få en 1a i stan.Men skamen som ger säg men ska bli skönt att få komma närmare stan.Sen ha jag sökt jobb ca 45 minuter från centrala stockholm i ett stort tävlings stall och stuteri.Hoppas verkligen att jag ska får det får hålla tummarna.Kan bara säga gud vad jag älskar den serien såg att den har kommit ut på film dom första delarna ska ta mej i kragen beställa dom^^ Min älskade Ghost whisperer.


2 kommentarer:

Ullis sa...

Grattis till lägenheten, hoppas det går bra för er att bo ihop. Bra att kunna dela hyra och allt annat som droppar in i form av el telefon mm i räkningar. Skönt att vara 2 då som delar bördan.
Sedan lycka till med arbetssökan till stallet.
Och! Jag gillar även Ghost wisperer.
HA en bra dag. Kram

Mona sa...

Sök alla häst jobb som finns var inte rädd du kan massor dessutom söker dom ofta någon med körkort...

Jobba i ett annat land kan vara väldigt spännande...
Kram från moster