torsdag 5 februari 2009


Det va ingen vacker syn att fara till jobbet i morse vilket himmla oväder såg nästan inte bilen.Inge roligt att köra heller såg nästan inget sakta gick det men som tur va så han jag dit tid i alla fal.Sen dagen gick rätt okej. mycket att göra dock men man ska inte klaga.Sen när jag sluta så hade det snö hur mycket som helst jag som tyckte det va mycket i morse men när jag skulle hem säger då det hitta knapt min bil.Sen va det bara att försöka få bort allt snö köra till stan sola skönt sen tll stallet tog in mina snögubbar.For red en sväng då blev det värsta snöovädret såg nästan ingeting tur man ha en super häst.Aja ska försöka kolla om det ha komit någon ny lägenhyet.Ska säga upp min i morgon så skönt är så jävla less ha inge värme nu heller.Fy fan vill här i från aja saknar er mormor.morfar :D väntar på gått fika när ni kommer hem :) Ha det så bra puss

2 kommentarer:

Mona sa...

Nu får du ut och skotta.... Kör försiktigt...Kram

Ullis sa...

Det var till och snö ordenligt hos er. Tur att hästen hittar.