lördag 7 februari 2009


Vilken super kväll det va i går skulle va hemma ta det super lungnt tanke på att jag ska på travfestival ikväll.Men tony övertala mej tack va verkligen en super kväll.Träffa super trevligt folk tack för att ni gjorde min kväll.Tal om de det va ju en kändis på x3m som skulle spela.Vet du va? vem fick kramas med han? jo lilla jag är man nöjd eller är man? Bästa Mange Schmidt;DAja ska börja göra mej klar för att fara till grabbarna på förfest berättar i morgon om min kväll ha det så bra så länge.Kram P.S Sjukt sliten ^^

1 kommentar:

Mona sa...

Just nu ikväll såg jag att du skrivit under min parfym,,jaha var det den du tänkte köpa? och jag tyckte den var tantig? men då passar den väl mig jag fyller faktiskt 46 år snart...min parfym finns inte mer för jag frågade på Kicks men jag har hittat igen den på en parfym sida på internet adressen finns på min sida.Väldigt billiga parfymer. Vilken tur du har som får träffa mina söner hela tiden,,jag är avis.
Kram till dig sötnos