måndag 23 februari 2009

HM


asså blir bara bättre och bättre på HM lär mej mer och mer ska få lära mej kassan sa dom sen i dag så fick jag göra mitt egna bord för underkläder fick kolla i kattalogen om vad det va för BH och troser det skulle va sen fick jag klä docka fixa m.m super kul :) dom tyckte det blev jätte bra :)Tagga jag bara morgon dagen hoppas det kommer massa colof^^ hur det nu stavs ;PNu ska vi börja dela ut såna där lappar igen inte min favorit men men köp 3 varor du får 50% på biligaste varan^^ aja är ju bara den här veckan..Sen ha jag skickat ungifär 8 st jobb ansökan i dag få se om någon är intresserad.. Ha det så bra så länge kramar.

2 kommentarer:

Mona sa...

Hejsan! Duktiga du,,,, snart nappar det någon och vill ha en bra duktig hästtjej....Snart har du en snygg ljusblå bil med rosa klädsel ;-)
Kramar från moster

Ullis sa...

Vad kul att du får göra mera och får ta ansvar. Det växer man av.
Hoppas du får ngt positivt svar från dina arbetssökningar. Kram